Classic Starts®: The Secret Garden

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Classic Starts®: The Secret Garden koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Classic Starts®: The Secret Garden koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
175 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Classic Starts®: The Secret Garden koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
186 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Classic Starts®: The Secret Garden koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
186 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
When the newly orphaned Mary Lennox leaves her native India and arrives at her uncleÂ’s mansion in Yorkshire, everything seems strange to her. Then Mary hears of a mysterious, neglected garden. With the help of some new friends, she plans to uncover its secrets . . . and make it blossom once…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Classic Starts®: The Secret Garden je 188 Kč

Výběr knih autora Frances Hodgson Burnett

Zobrazit všechny knihy autora Frances Hodgson Burnett
Výběr knih vydavatele Union Square Co

Zobrazit všechny knihy vydavatele Union Square Co
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.