Once Upon a Story: The Secret Garden

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 350 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Once Upon a Story: The Secret Garden koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
350 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Once Upon a Story: The Secret Garden koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
343 Kč
Není skladem

Krátký popis
Once Upon a Story: The Secret Garden

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Once Upon a Story: The Secret Garden je 346 Kč

Výběr knih autora Frances Hodgson Burnett

Zobrazit všechny knihy autora Frances Hodgson Burnett
Výběr knih vydavatele Silver Dolphin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Silver Dolphin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.