Cleaning the Gold

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cleaning the Gold koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
239 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Cleaning the Gold koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
161 Kč
Není skladem

Cleaning the Gold koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
125 Kč
Není skladem

Krátký popis
Get ready for a turbo-charged short read (80 pages) from two of the worlds biggest thriller writers. Jack Reacher and Will Trent Twice the action Twice the drama Double the trouble Will Trent is undercover at Fort Knox. His assignment: to investigate a twenty-two-year-old murder. His suspects…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cleaning the Gold je 175 Kč

Výběr knih autora Karin Slaughter

Zobrazit všechny knihy autora Karin Slaughter
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.