This is Why We Lied

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

This is Why We Lied koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

This is Why We Lied koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 3 další varianty  
This is Why We Lied koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

This is Why We Lied koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
550 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

This is Why We Lied koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
558 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

This is Why We Lied koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
251 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

This is Why We Lied koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
This is Why We Lied koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
540 Kč
Není skladem

Krátký popis
One toxic family. Eight suspicious guests. Everyone is guilty. But who is a killer? Welcome to the luxury McAlpine Lodge... Nestled in the misty mountains, it's the perfect getaway. Until a woman's body is found. Everyone is a suspect. The cruel father. The toxic mother. The bitter family. The…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy This is Why We Lied je 367 Kč

Výběr knih autora Karin Slaughter

Zobrazit všechny knihy autora Karin Slaughter
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.