Člověk před Bohem Teologická antropologie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 537 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Člověk před Bohem Teologická antropologie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
537 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Člověk před Bohem Teologická antropologie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
582 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Člověk před Bohem Teologická antropologie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
585 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Člověk před Bohem Teologická antropologie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
650 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Po christologii ("Perspektiva vzkříšení", 2022) předkládá autor i slibovaný druhý díl, věnovaný člověku. Gallusova antropologie je zakotvena christologicky, předznamenání je však pneumatologické: ve své individualitě i socialitě, ve svém chápání světa, sebe i Boha člověk žije a komunikuje v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Člověk před Bohem Teologická antropologie je 588 Kč

Výběr knih autora Petr Gallus

Zobrazit všechny knihy autora Petr Gallus
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.