Co je to populismus?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 129 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Co je to populismus? koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
129 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co je to populismus? koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
141 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co je to populismus? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
141 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co je to populismus? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Co je to populismus? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
146 Kč
Není skladem

Co je to populismus? koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
129 Kč
Není skladem

Krátký popis
Všude po celém světě jsou populisté na vzestupu - Donald Trump, Silvio Berlusconi, Marine Le Penová. Co ale přesně je populismus? Jaký je rozdíl mezi pravicovým a levicovým populismem? Zmenšuje populismus propast mezi vládou a lidem, nebo znamená spíše hrozbu pro demokracii? Co přesně je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Co je to populismus? je 139 Kč

Výběr knih autora Jan-Werner Müller

Zobrazit všechny knihy autora Jan-Werner Müller
Výběr knih vydavatele Dybbuk

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dybbuk
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.