Alenčina dobrodružství v říši divů a za zrcadlem, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 442 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Alenčina dobrodružství v říši divů a za zrcadlem, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
442 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alenčina dobrodružství v říši divů a za zrcadlem, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
484 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alenčina dobrodružství v říši divů a za zrcadlem, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
487 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alenčina dobrodružství v říši divů a za zrcadlem, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
691 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alenčina dobrodružství v říši divů a za zrcadlem, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
444 Kč
Není skladem

Krátký popis
Toto speciální kompletní vydání Carrollovy Alenky v klasickém českém překladu od Jaroslava Císaře obsahuje oba díly dilogie – první díl Alenčina dobrodružství v říši divů i druhou knihu Za zrcadlem a co tam Alenka našla. V knize čtenář navíc najde v češtině dosud nepublikované básně, kterými v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Alenčina dobrodružství v říši divů a za zrcadlem, 2. vydání je 500 Kč

Výběr knih autora Carroll Lewis

Zobrazit všechny knihy autora Carroll Lewis
Výběr knih vydavatele Dybbuk

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dybbuk
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.