Podívej se pod obrázek – Co jíme?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 148 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Podívej se pod obrázek – Co jíme? koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
148 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Podívej se pod obrázek – Co jíme? koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Podívej se pod obrázek – Co jíme? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Seznam se díky této encyklopedické knížce, mající více než 60 odklápěcích okének, s tím, odkud pocházejí potraviny, které jíš. Zjisti něco nového!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Podívej se pod obrázek – Co jíme? je 207 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Emily Bone, Benedetta Giaufret, Enrica Rusina
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.