Look inside: What happens when you eat

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 237 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Look inside: What happens when you eat koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Look inside: What happens when you eat koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Look inside: What happens when you eat koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Look inside: What happens when you eat koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Pro děti od společnosti Usborne.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Look inside: What happens when you eat je 267 Kč

Výběr knih autora Emily Bone

Zobrazit všechny knihy autora Emily Bone
Výběr knih vydavatele Folio

Zobrazit všechny knihy vydavatele Folio
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.