Co když se utopíme

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 376 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Co když se utopíme koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
376 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co když se utopíme koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Laurie Cavelleová si ze všeho nejvíc přeje hodit minulost za hlavu a začít s čistým štítem. Po tragické smrti staršího bratra se přestěhuje z Toronta na západní pobřeží Kanady a konečně se zdá, že jde všechno jako na drátkách. Rychle získá nové přátele a práci, ale především začne studovat…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Co když se utopíme je 337 Kč

Výběr knih autora Sprinz Sarah

Zobrazit všechny knihy autora Sprinz Sarah
Výběr knih vydavatele Red

Zobrazit všechny knihy vydavatele Red
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.