Co když uvěříme

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 312 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Co když uvěříme koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co když uvěříme koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
344 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co když uvěříme koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co když uvěříme koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co když uvěříme koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Hope MacKenzieová je obyčejná holka z farmy, která se vydala do Vancouveru studovat kreativní psaní. Vymýšlení příběhů ji táhne odedávna, ještě na střední zveřejnila veleúspěšnou fanfikci o zbožňovaném zpěvákovi Scottu Plymouthovi, který vystupuje pod jménem PLY. Jednoho dne Hope obdrží…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Co když uvěříme je 357 Kč

Výběr knih autora Sprinz Sarah

Zobrazit všechny knihy autora Sprinz Sarah
Výběr knih vydavatele Red

Zobrazit všechny knihy vydavatele Red
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.