Co pít, když...

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 139 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Co pít, když... koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
139 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co pít, když... koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co pít, když... koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
142 Kč
Není skladem

Krátký popis
Volné pokračování úspěšného titulu Co jíst, když... vám tentokrát poskytne spoustu zajímavých informací a užitečných rad, jak se přirozenou cestou pomocí rozmanitých nápojů můžete zbavit zdravotních problémů. Čaje, koktejly, ovocné či zeleninové šťávy, likéry, vína, elixíry a další nápoje,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Co pít, když... je 147 Kč

Výběr knih autora Jarmila Mandžuková

Zobrazit všechny knihy autora Jarmila Mandžuková
Výběr knih vydavatele Start

Zobrazit všechny knihy vydavatele Start
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.