Vánoční cukroví na poslední chvíli, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 126 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vánoční cukroví na poslední chvíli, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
126 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vánoční cukroví na poslední chvíli, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vánoční cukroví na poslední chvíli, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vánoční cukroví na poslední chvíli, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
111 Kč
Není skladem

Vánoční cukroví na poslední chvíli, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
122 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vánoce, Vánoce přicházejí a všichni se na ně těší. Především děti, ale i dospělí, neboť Vánoce jsou svátky klidu, míru a lásky. Lidé je slaví, obdarovávají se a přitom hodují. Dopřávají si nejrůznější dobroty, mezi nimiž má přední místo cukroví. Lze je koupit, ale k našim vánočním tradicím…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vánoční cukroví na poslední chvíli, 2. vydání je 125 Kč

Výběr knih autora Jarmila Mandžuková

Zobrazit všechny knihy autora Jarmila Mandžuková
Výběr knih vydavatele Arista Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Arista Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.