Co s tím

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 149 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Co s tím koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co s tím koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co s tím koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
150 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co s tím koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
126 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Co s tím - Stančáková Alžběta. Debutovou sbírku Alžběty Stančákové (1992), autorky nejmladší generace, odlišuje od tvorby jejích vrstevníků a vrstevnic především nadhled, ironie a schopnost přirozeně pointovat text. Vzpomínky, zážitky a pozorování bez otravného lyrismu, cizí i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Co s tím je 143 Kč

Výběr knih autora Alžběta Stančáková

Zobrazit všechny knihy autora Alžběta Stančáková
Výběr knih vydavatele Štengl Petr

Zobrazit všechny knihy vydavatele Štengl Petr
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.