Čo sa deje v hmyzích obydliach?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 207 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čo sa deje v hmyzích obydliach? koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čo sa deje v hmyzích obydliach? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čo sa deje v hmyzích obydliach? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Čo sa deje v hmyzích obydliach? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Není skladem

Čo sa deje v hmyzích obydliach? koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
220 Kč
Není skladem

Krátký popis
Poď sa pozrieť do tajuplného sveta hmyzích príbytkov a ďalších obydlí bezstavovcov. Vedel si, že pavúky dokážu žiť aj pod vodou? Vieš, ako sa volá domov, kde bývajú včely? A že roháče bojujú o ten najlepší príbytok pre svoju rodinu? Táto roztomilo ilustrovaná knižka ťa zoznámi s rôznymi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čo sa deje v hmyzích obydliach? je 215 Kč

Výběr knih autora Anna Milbourne

Zobrazit všechny knihy autora Anna Milbourne
Výběr knih vydavatele Svojtka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.