Little Board Books Months of the Year

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 125 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Little Board Books Months of the Year koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
148 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Little Board Books Months of the Year koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Little Board Books Months of the Year koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
168 Kč
Není skladem

Little Board Books Months of the Year koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
172 Kč
Není skladem

Little Board Books Months of the Year koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
125 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Little Board Books Months of the Year

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Little Board Books Months of the Year je 156 Kč

Výběr knih autora Anna Milbourne

Zobrazit všechny knihy autora Anna Milbourne
Výběr knih vydavatele Usborne

Zobrazit všechny knihy vydavatele Usborne
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.