Čo sa deje v lunaparku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čo sa deje v lunaparku koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zaujíma ťa, čo sa deje v zábavnom parku? Toto leporelo je určené pre deti od jedného roka. Má pevné stránky s posuvnými a otočnými prvkami, a tak si dieťa pri prezeraní knižky súčasne precvičí jemnú motoriku - môže na jednotlivých stránkach posúvať, ťahať, otáčať. Objaví nové veci a môžete sa o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čo sa deje v lunaparku je 244 Kč

Výběr knih autora Rebecca Finn

Zobrazit všechny knihy autora Rebecca Finn
Výběr knih vydavatele Svojtka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.