Co vyprávěla gorila

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 233 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Co vyprávěla gorila koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co vyprávěla gorila koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co vyprávěla gorila koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co vyprávěla gorila koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
259 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Co vyprávěla gorila - Pilátová Markéta. Vyprávění o putování mladého gorilího samce Ponga zajetím, kterého lovci nejdřív prodali do některého z arabských paláců. Měl ale štěstí a odtud putoval do zoologické zahrady, kde se teprve musel naučit žít s ostatními gorilami. „Když jsem…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Co vyprávěla gorila je 247 Kč

Výběr knih autora Markéta Pilátová

Zobrazit všechny knihy autora Markéta Pilátová
Výběr knih vydavatele Novela Bohemica

Zobrazit všechny knihy vydavatele Novela Bohemica
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.