Co zůstalo pod hladinou Vltavské kaskády

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 318 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Co zůstalo pod hladinou Vltavské kaskády koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co zůstalo pod hladinou Vltavské kaskády koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Co zůstalo pod hladinou Vltavské kaskády koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Není skladem

Co zůstalo pod hladinou Vltavské kaskády koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
359 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tato kniha volně navazuje na titul Vltavská kaskáda. Přináší spoustu nových fotek a komentářů ke konkrétním místům. Název knihy zahrnuje jen hlavní důvod zániku osad, samot, mlýnů, hospod a ostatních staveb či přírodních útvarů. Mnohé z nich však začaly postupně mizet či se měnily přirozeným…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Co zůstalo pod hladinou Vltavské kaskády je 338 Kč

Výběr knih autora Josef Fryš

Zobrazit všechny knihy autora Josef Fryš
Výběr knih vydavatele Universum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Universum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.