Vltavská kaskáda

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 357 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vltavská kaskáda koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vltavská kaskáda koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vltavská kaskáda koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Není skladem

Vltavská kaskáda koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
404 Kč
Není skladem

Krátký popis
Příběh největší soustavy vodních děl v Čechách, kterou tvoří soubor devíti vodních staveb, budovaných postupně v letech 1930 až 1992. I v Evropě ojedinělé dílo lidského umu a lidských rukou na naší ikonické řece je v této výpravné publikaci představeno prostřednictvím mnoha unikátních dobových…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vltavská kaskáda je 390 Kč

Výběr knih autora Josef Fryš

Zobrazit všechny knihy autora Josef Fryš
Výběr knih vydavatele Universum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Universum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.