Čokoládové nebe

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 359 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čokoládové nebe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Čokoládové nebe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čokoládové nebe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
377 Kč
Není skladem

Čokoládové nebe koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čokoládové nebe koupíte na Grada
Grada
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Čokoládové nebe koupíte na Grada
Grada
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čokoládové nebe koupíte na Grada
Grada
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čokoládové nebe koupíte na Grada
Grada
382 Kč
Není skladem

Čokoládové nebe koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čokoládové nebe koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čokoládové nebe koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
382 Kč
Není skladem

Krátký popis
Lucy věřila, že bude sAidenem šťastná, dokud je smrt nerozdělí. Nepočítala ale s cizí ženou vjeho posteli. Není však jediná, kdo má problémy. Autumn má představit snobským rodičům svého úžasného přítele, který ale vypadá trochu jinak, než by čekali. Nadiin manžel přísahá, že přestal hrát…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čokoládové nebe je 382 Kč

Výběr knih autora Carole Matthews

Zobrazit všechny knihy autora Carole Matthews
Výběr knih vydavatele Cosmopolis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cosmopolis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.