Colourblocks Colouring Fun: A Colouring Activity Book

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Colourblocks Colouring Fun: A Colouring Activity Book koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Colourblocks Colouring Fun: A Colouring Activity Book koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
175 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Colourblocks Colouring Fun: A Colouring Activity Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
171 Kč
Není skladem

Krátký popis
LetÂ’s get creative with the Colourblocks!Pick up your pencils and get ready for colouring fun! Learn to recognise and match colours, complete picture patterns and draw fun shapes.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Colourblocks Colouring Fun: A Colouring Activity Book je 184 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Sweet Cherry Publishing, Colourblocks
Výběr knih vydavatele Sweet Cherry

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sweet Cherry
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.