Maggie Sparks and the Alien Invasion

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Maggie Sparks and the Alien Invasion koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Maggie Sparks and the Alien Invasion koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
175 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Maggie Sparks and the Alien Invasion koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
171 Kč
Není skladem

Krátký popis
Maggie tries everything to be like Arthur's space-loving friends – even reading BORING science books. But nothing works! Things go from bad to worse when an angry astronaut upsets Arthur.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Maggie Sparks and the Alien Invasion je 184 Kč

Výběr knih autora Steve Smallman

Zobrazit všechny knihy autora Steve Smallman
Výběr knih vydavatele Sweet Cherry

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sweet Cherry
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.