Comedy Wildlife Photography Awards

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 312 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Comedy Wildlife Photography Awards koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
The perfect hilarious and heartwarming gift for the festive season!When the Comedy Wildlife Photography Awards announced a contest for the funniest animal photo, they received entries from all over the world.

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Tom, Tom Sullam, Paul Joynson-Hicks Sullam
Výběr knih vydavatele Blink Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Blink Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.