Nemocná Amerika - O zdraví a svobodě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 185 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nemocná Amerika - O zdraví a svobodě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
185 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nemocná Amerika - O zdraví a svobodě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nemocná Amerika - O zdraví a svobodě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
224 Kč
Není skladem

Nemocná Amerika - O zdraví a svobodě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nemocná Amerika - O zdraví a svobodě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nemocná Amerika - O zdraví a svobodě koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
196 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vedle jarní světové zdravotní krize inspirovala Timothyho Snydera k sepsání Nemocné Ameriky i osobní zkušenost s americkým zdravotnictvím. Mezi prosincem 2019 a březnem 2020 se historik v prostředí několika amerických nemocnic obtížně vracel do života téměř od hranic smrti. Zážitek způsobilo…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nemocná Amerika - O zdraví a svobodě je 203 Kč

Výběr knih autora Timothy Snyder

Zobrazit všechny knihy autora Timothy Snyder
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.