COVID-19: Diagnostika, léčba a prevence

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 455 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

COVID-19: Diagnostika, léčba a prevence koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
455 Kč
Skladem (odeslání ihned)

COVID-19: Diagnostika, léčba a prevence koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
533 Kč
Skladem (odeslání ihned)

COVID-19: Diagnostika, léčba a prevence koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

COVID-19: Diagnostika, léčba a prevence koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
589 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
COVID-19: Diagnostika, léčba a prevence koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
595 Kč
Skladem (odeslání ihned)

COVID-19: Diagnostika, léčba a prevence koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
427 Kč
Není skladem

COVID-19: Diagnostika, léčba a prevence koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
488 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha shrnuje aktuální informace o infekčním onemocnění covid-19 (coronavirus disease 2019), které je vyvolané virem SARS-CoV-2 (severe acute respiratory syndrome coronavirus 2). Vedle diagnostiky a léčby se věnuje také prevenci covidu-19 včetně očkování. Publikace je orientovaná prakticky a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy COVID-19: Diagnostika, léčba a prevence je 517 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Pavel Dlouhý, Marek Štefan, Aleš Chrdle
Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.