Cracking the Sales Management Code: The Secrets to Measuring and Managing Sales Performance

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 797 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cracking the Sales Management Code: The Secrets to Measuring and Managing Sales Performance koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
797 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
A practical framework that helps sales professionals zero in on the metrics that really matter--enabling them to align their sales forces tactics with organizational strategy to dramatically boost efficiency and effectiveness

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Jason Jordan , Michelle Vazzana

Zobrazit všechny knihy autora Jason Jordan, Michelle Vazzana
Výběr knih vydavatele McGraw-Hill Education - Europe

Zobrazit všechny knihy vydavatele McGraw-Hill Education - Europe
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.