Cruel Seduction

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cruel Seduction koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Cruel Seduction koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
316 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cruel Seduction koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
316 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cruel Seduction koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Cruel Seduction koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cruel Seduction koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
NEW EDITION: Get a taste of the super-sexy TikTok sensation with these dazzling new editions – unmissable for long-time Dark Olympus fans and Greek mythology alike.Books 1-7 are now available with gorgeously reimagined covers and a connected design on the full set.A scorchingly hot modern…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cruel Seduction je 272 Kč

Výběr knih autora Katee Robert

Zobrazit všechny knihy autora Katee Robert
Výběr knih vydavatele Sourcebooks

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sourcebooks
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.