Dare Me To Want You: Make Me Want (The Make Me Series) / Make Me Need / Make Me Yours

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 365 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dare Me To Want You: Make Me Want (The Make Me Series) / Make Me Need / Make Me Yours koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
365 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dare Me To Want You: Make Me Want (The Make Me Series) / Make Me Need / Make Me Yours koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
377 Kč
Není skladem

Krátký popis
I can't resist you Lucy Baudin's ex dented her self-esteem, but it's time for her to regain control. In her job as a lawyer, she's bold, confident. But in the bedroom, she needs inspiration to reawaken her inner seductress. Asking her friend Gideon Novak for help seems wrong...yet so…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dare Me To Want You: Make Me Want (The Make Me Series) / Make Me Need / Make Me Yours je 371 Kč

Výběr knih autora Katee Robert

Zobrazit všechny knihy autora Katee Robert
Výběr knih vydavatele HarperCollins Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.