Čtení 2 pro prvňáčky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čtení 2 pro prvňáčky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
119 Kč
Není skladem

Čtení 2 pro prvňáčky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
135 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Čtení 2 pro prvňáčky - Čížková Pišlova Miroslava. Učebnice navazuje na Čtení pro prvňáčky 1 a je určena pro druhé pololetí v první třídě. Má sloužit k upevňování čtenářských dovedností. Krátké texty a básně respektují potřeby a zájmy dětí a obsahem jsou prvňáčkům blízké. Texty jsou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čtení 2 pro prvňáčky je 127 Kč

Výběr knih autora Miroslava Čížková

Zobrazit všechny knihy autora Miroslava Čížková
Výběr knih vydavatele Fortuna

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fortuna
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.