Čtyřka z Baker Street: Aféra Rabukin

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 145 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čtyřka z Baker Street: Aféra Rabukin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
145 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Čtyřka z Baker Street: Aféra Rabukin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Není skladem

Čtyřka z Baker Street: Aféra Rabukin koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čtyřka z Baker Street: Aféra Rabukin koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čtyřka z Baker Street: Aféra Rabukin koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
V tomto novém příbehu se naši tři zajímaví a zábavní hrdinové zapletou do záhadného případu, ve kterém budou figurovat ruští revolucionáři žijící v Londýne a tajná policie ruského cara… Další napínavý příbeh, ve kterém bude muset Čtyrka z Baker Street opět zmařit ruzné pikle, zrady a zločiny!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čtyřka z Baker Street: Aféra Rabukin je 163 Kč

Výběr knih autorů J.B. Djian , Olivier Legrand

Zobrazit všechny knihy autora J.B. Djian, Olivier Legrand
Výběr knih vydavatele Vybíral Josef

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vybíral Josef
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.