Čtyřka z Baker Street Slavík ze Stepney

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 178 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Čtyřka z Baker Street Slavík ze Stepney koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čtyřka z Baker Street Slavík ze Stepney koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Čtyřka z Baker Street Slavík ze Stepney koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Není skladem

Čtyřka z Baker Street Slavík ze Stepney koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Londýn je pod sněhem a naši hrdinové jsou v pěkné brynde. Jejich slavný učitel jim dal za úkol dohlížet na mladého lorda zamilovaného do hezké kabaretní zpevačky a naši detektivní nováčci se záhy ocitnou tvárí v tvár podsvětí East Endu… Zpočátku rutinní úkol se promění v noční muru. Naši…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Čtyřka z Baker Street Slavík ze Stepney je 167 Kč

Výběr knih autorů J.B. Djian , Olivier Legrand

Zobrazit všechny knihy autora J.B. Djian, Olivier Legrand
Výběr knih vydavatele Vybíral Josef

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vybíral Josef
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.