Cut and Stick Space

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 150 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cut and Stick Space koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cut and Stick Space koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cut and Stick Space koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
150 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Cut and Stick Space

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cut and Stick Space je 178 Kč

Výběr knih autora Jessica Greenwell

Zobrazit všechny knihy autora Jessica Greenwell
Výběr knih vydavatele Usborne Publishing Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Usborne Publishing Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.