Cvičení s klíčem k Moderní gramatice španělštiny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 203 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cvičení s klíčem k Moderní gramatice španělštiny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
203 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Cvičení s klíčem k Moderní gramatice španělštiny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
203 Kč
Není skladem

Krátký popis
Příručka obsahuje 155 cvičení a je určena především pokročilým uživatelům španělštiny, kteří už soustavnou znalost španělské gramatiky mají a chtějí si zejména procvičit praktické použití obtížnějších gramatických jevů. Proto je doplněna klíćem, seznamem užívaných gramatických termínů a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cvičení s klíčem k Moderní gramatice španělštiny je 203 Kč

Výběr knih autora Milada Krbcová

Zobrazit všechny knihy autora Milada Krbcová
Výběr knih vydavatele Fraus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fraus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.