Fiesta 3 - učebnice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 522 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Fiesta 3 - učebnice koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
522 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fiesta 3 - učebnice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
494 Kč
Není skladem

Fiesta 3 - učebnice koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
467 Kč
Není skladem

Krátký popis
Třídílný soubor moderních učebnic španělštiny pro střední a jazykové školy, který dovede studenty k maturitě nebo ke státní jazykové zkoušce.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Fiesta 3 - učebnice je 494 Kč


Výběr knih vydavatele Fraus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fraus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.