Cyklistka - Osud poslední baronky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 311 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cyklistka - Osud poslední baronky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cyklistka - Osud poslední baronky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Cyklistka - Osud poslední baronky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
315 Kč
Není skladem

Cyklistka - Osud poslední baronky koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cyklistka - Osud poslední baronky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cyklistka - Osud poslední baronky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cyklistka - Osud poslední baronky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Osud poslední šlechtičny z rodu Battaglia. Od autorky bestselleru Podbrdské ženy.Být vzornou manželkou: takový osud měl čekat Blanku ze šlechtického rodu Battaglia. Její dobrodružná povaha jí však velela jinak. Z divokého děvčete vyrostla sebevědomá žena, která na kole zcestovala kus světa. Své…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cyklistka - Osud poslední baronky je 315 Kč

Výběr knih autora Jana Poncarová

Zobrazit všechny knihy autora Jana Poncarová
Výběr knih vydavatele Motto

Zobrazit všechny knihy vydavatele Motto
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.