Dvojí život (audiokniha)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 311 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dvojí život (audiokniha) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvojí život (audiokniha) koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvojí život (audiokniha) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
379 Kč
Není skladem

Krátký popis

Nadaná houslistka Julie nenávidí sovětské skladby, které musí hrát kvůli svému otci – komunistickému funkcionáři. Je druhá polovina sedmdesátých let a šestnáctiletá Julie miluje džíny a rock – a kytaristu Romana. Poté, co ji přizve jako zpěvačku do undergroundové kapely, začne Julie…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dvojí život (audiokniha) je 343 Kč

Výběr knih autora Jana Poncarová

Zobrazit všechny knihy autora Jana Poncarová
Výběr knih vydavatele Voxi

Zobrazit všechny knihy vydavatele Voxi
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.