Dáma a tučňáci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 320 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dáma a tučňáci koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
320 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dáma a tučňáci koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
360 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dáma a tučňáci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
220 Kč
Není skladem

Dáma a tučňáci koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
328 Kč
Není skladem

Krátký popis
Veroniku McCreedyovou čeká životní cesta.Veronica McCreedyová žije ve velkém sídle u moře. Miluje šálek čaje Darjeeling a sledování dokumentů o divoké přírodě. Nikdy ji neuvidíte bez rubínově červené rtěnky. I když v poslední době vidí Veroniku málokdo, protože ve svých 85 letech tráví většinu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dáma a tučňáci je 310 Kč

Výběr knih autora Hazel Prior

Zobrazit všechny knihy autora Hazel Prior
Výběr knih vydavatele Pavel Dobrovský - Beta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pavel Dobrovský - Beta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.