Agatha Christie: tajuplná žena

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 377 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Agatha Christie: tajuplná žena koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
377 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Agatha Christie: tajuplná žena koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
380 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Agatha Christie: tajuplná žena koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
477 Kč
Není skladem

Agatha Christie: tajuplná žena koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
416 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Agatha Christie: tajuplná žena koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
468 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Agatha Christie: tajuplná žena koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
426 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jméno Agatha Christie zná celý svět. Ale kdo skutečně byla? Agatha Christie byla geniální autorkou mnoha slavných detektivních románů, stvořila takové postavy jako Hercule Poirota, slečna Marplová, sama ale vystupovala jako „obyčejná žena v domácnosti, přestože jí zjevně nebyla. Její život je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Agatha Christie: tajuplná žena je 424 Kč

Výběr knih autora Lucy Worsley

Zobrazit všechny knihy autora Lucy Worsley
Výběr knih vydavatele Pavel Dobrovský - Beta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pavel Dobrovský - Beta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.