Dáma na útěku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 259 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dáma na útěku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dáma na útěku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Není skladem

Dáma na útěku koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dáma na útěku koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Dáma na útěku - Quick Amanda. V dalším příběhu se s Amandou Quick vrátíme do Kalifornie třicátých let – kde se za oslnivými iluzemi skrývají ta nejtemnější tajemství... Po útěku ze soukromého sanatoria přijíždí Adelaide Blakeová do Burning Cove v Kalifornii, aby začala znovu. Díky…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dáma na útěku je 277 Kč

Výběr knih autora Amanda Quick

Zobrazit všechny knihy autora Amanda Quick
Výběr knih vydavatele Baronet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baronet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.