Dangling Man

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 267 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dangling Man koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Dangling Man koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dangling Man koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
304 Kč
Není skladem

Dangling Man koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Expecting to be inducted into the army, Joseph has given up his job and carefully prepared for his departure to the battlefront. When a series of mix-ups delays his induction, he finds himself facing a year of idleness. Dangling Man is his journal, a wonderful account of his restless wanderings…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dangling Man je 292 Kč

Výběr knih autora Saul Bellow

Zobrazit všechny knihy autora Saul Bellow
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.