Oslnivý hřích (Temný Olymp 4)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 285 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Oslnivý hřích (Temný Olymp 4) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Oslnivý hřích (Temný Olymp 4) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Oslnivý hřích (Temný Olymp 4) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Oslnivý hřích (Temný Olymp 4) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Oslnivý hřích (Temný Olymp 4) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kasandra Gatakiová jako dcera padlého domu na vlastní kůži zažila, co člověku přinese důvěra v jedovatou Třináctku. Ale když ji okouzlující a laskavý Apollón požádá, aby s ním jela na tajnou misi jako jeho doprovod na týdenní oslavě pořádané nejnebezpečnějším novým politickým hráčem, Kasandra…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Oslnivý hřích (Temný Olymp 4) je 319 Kč

Výběr knih autora Katee Robert

Zobrazit všechny knihy autora Katee Robert
Výběr knih vydavatele Red

Zobrazit všechny knihy vydavatele Red
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.