Dark Brilliance

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dark Brilliance koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dark Brilliance koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
738 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dark Brilliance koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
542 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Dark Brilliance koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
374 Kč
Není skladem

Dark Brilliance koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
431 Kč
Není skladem

Dark Brilliance koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Dark Brilliance koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Dark Brilliance koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
625 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A sweeping history of the Age of Reason, which shows how, although it was a time of progress in many areas, it was also an era of brutality and intolerance, by the author of The Borgias and The Florentines.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dark Brilliance je 480 Kč

Výběr knih autora Paul Strathern

Zobrazit všechny knihy autora Paul Strathern
Výběr knih vydavatele Atlantic Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Atlantic Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.