Databázové systémy - 2. přepracované vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 491 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Databázové systémy - 2. přepracované vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
491 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Databázové systémy - 2. přepracované vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
463 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vysokoškolská učebnice provádí čtenáře problematikou návrhu a implementace databází. Čtenář bude seznámen s potřebnou teorií doplněnou množstvím praktických příkladů. Jádrem učebnice jsou relační databázové systémy, které navzdory předpovědím stále spravují drtivou většinu dat. Čtenář však bude…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Databázové systémy - 2. přepracované vydání je 477 Kč

Výběr knih vydavatele ČVUT

Zobrazit všechny knihy vydavatele ČVUT
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.