Experimentální neutronová a reaktorová fyzika

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 252 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Experimentální neutronová a reaktorová fyzika koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Experimentální neutronová a reaktorová fyzika koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
264 Kč
Není skladem

Krátký popis
Skripta jsou primárně určena studentům FJFI ČVUT v Praze, obor jaderné inženýrství. Poskytují teoretický základ a především návod pro experimentální úlohy z oblasti neutronové a reaktorové fyziky. Úlohy by měly studentům pomoci nejen pochopit, ale i osvojit si teoretické znalosti získané při…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Experimentální neutronová a reaktorová fyzika je 258 Kč

Výběr knih autora Jan Rataj

Zobrazit všechny knihy autora Jan Rataj
Výběr knih vydavatele ČVUT

Zobrazit všechny knihy vydavatele ČVUT
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.