Dead Animals

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 295 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dead Animals koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dead Animals koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Dead Animals koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
451 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Dead Animals koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
417 Kč
Není skladem

Krátký popis
''Searing''Observer''Blistering''i''A pitch-dark, pitch-perfect literary horror''Luke KennardThere is something creeping at the edge of your vision, lingering somewhere just out of focus. All it would take is to let your mind wander, to let it come into view.A young woman wakes after a house…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dead Animals je 397 Kč

Výběr knih autora Phoebe Stuckes

Zobrazit všechny knihy autora Phoebe Stuckes
Výběr knih vydavatele Sceptre

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sceptre
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.