Strange Relations

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Strange Relations koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Strange Relations koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Strange Relations koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
462 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Strange Relations koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
293 Kč
Není skladem

Strange Relations koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
468 Kč
Není skladem

Strange Relations koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
400 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 3 další varianty  
Strange Relations koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Strange Relations koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Strange Relations koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
531 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
In October 1960, James Baldwin and John Cheever spoke on a panel together at San Francisco State College. The troubled state of American society was under discussion, which Baldwin incisively diagnosed as a 'failure of the masculine sensibility'. Strange Relations explores this crisis in mid…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Strange Relations je 422 Kč

Výběr knih autora Ralf Webb

Zobrazit všechny knihy autora Ralf Webb
Výběr knih vydavatele Sceptre

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sceptre
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.