Dead Moon - portfolio

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Dead Moon - portfolio aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Dead Moon - portfolio; Autor: Royo Luis; 6 barevných obrazů na kvalitním lesklém kartonu 220g/m2 (jako volné listy vhodné k paspartování), plus 6 monochromatických skic na obyč.papíru, vše o rozměru 26,4x39,2 cm, uloženo v luxusním přebalu pro uchování a prohlížení. Vyšlo 6/2010, ...

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Luis Royo

Zobrazit všechny knihy autora Luis Royo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.