Deadpool: Deadpool se žení

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 282 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Deadpool: Deadpool se žení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
282 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Deadpool: Deadpool se žení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deadpool: Deadpool se žení koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Deadpool: Deadpool se žení koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
311 Kč
Není skladem

Deadpool: Deadpool se žení koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deadpool: Deadpool se žení koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
341 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Není to sen! Není to alternativní realita! Deadpool vážně míří do chomoutu! Kdo bude ta šťastná? Rozhodně počítejte s tím, že na svatbu dorazí všichni... včetně těch nejzásadnějších Deadpoolových scenáristů.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Deadpool: Deadpool se žení je 311 Kč

Výběr knih autorů Gerry Duggan , Brian Posehn

Zobrazit všechny knihy autora Gerry Duggan, Brian Posehn
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.