Dear Ugly Sisters

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dear Ugly Sisters koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dear Ugly Sisters koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Dear Ugly Sisters koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
212 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A varied, effervescent and thought-provoking debut collection from a poet already well-known through anthologies, websites, literary events and poetry workshops

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dear Ugly Sisters je 216 Kč

Výběr knih autora Laura Mucha

Zobrazit všechny knihy autora Laura Mucha
Výběr knih vydavatele Otter-Barry Books Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Otter-Barry Books Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.